Prea repede trecem pe langa lucruri. Blogul acesta este nascut din dorinta de a arunca la loc sigur niste ganduri din trenul care ma duce din loc in loc...Da, imi este frica ca s-ar putea sa uit, iar unele vorbe de demult s-ar putea sa ma ajute sa imi gasesc urmatoarea statie.


19 februarie 2007

Artificii

A doua noapte de artificii...

Ieri noapte am trecut in noul an chinezesc. Eram in vizita pe la niste prieteni sarbi...la ora 12 nu mai reuseam sa ne intelegem...am iesit pe balcon si am fost infiorat de zgomot si lumina. Toata seara pocnitorile bubuisera iar cerul a fost luminat dar la ora aceea parca orasul luasese foc.Privem hipnotizat si nemiscat zgomotul si flacarile de la o distanta relativ mica...imi era teama pana si mie pe balcon, ma gandeam ca dragonii sunt speriati ca de moarte. Chinezii au inventat artificiile sperand sa sperie demonii la intrarea in noul an. Cu siguranta in noptile Festivalului de Primavara dragonii dau din colt in colt sperand sa gaseasca un loc linistit unde sa se ascunda. La Shanghai probabil se petrece cea mai nebuna sarbatoare cu artificii. Un oras de peste 17 mil de oameni isi alunga demonii. Sarbatorile tin 15 zile...acum suntem in cea de a doua si bubuiturile au tinut aproape continuu...chinezii fac cu schimbul la aparate :)

In rest...totusi, destul de multa liniste pentru un Revelion...Cu toate ca zgomotul si lumina nu se pot compara cu nimic vazut pana acum, totusi, exista o tacere muta. In Romania de Revelion oamenii canta, striga, asculta muzica tare, danseaza si se distreaza...Aici toate acestea lipsesc...e o traditie rece, chirurgicala de omorare a balaurilor. :)

PS: au trecut 5 zile si nu s-au schimbat lucrurile - ne culcam bombardati si ne trezim din cauza exploziilor...nu imi doresc decat sa inceteze odata :)

Niciun comentariu: